Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze webshop. Lees verder voor meer informatie over bestellingen, betalingen, ophalen, verzending enz.
Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Na afronding van je bestelling krijg je van ons een e-mail. Geen mail ontvangen? Check je “ongewenste mails”.
Hoe kan ik bestellen?
Kies het product dat je bij ons wilt bestellen (Toevoegen aan winkelwagen / Opties selecteren). Klik dan op “Bekijk winkelwagen”. Controleer je bestelling en klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”. Vul alle verplichte velden in. Heb je al eerder iets bij ons besteld? Klik dan bovenaan de pagina op: “Terugkerende klant? Klik hier om hier in te loggen”. Selecteer vervolgens de manier waarop je wilt betalen (IDEAL/Bancontact) en klik dan op “Bestelling plaatsen en betalen”. Je wordt daarna doorverwezen naar je bank om te betalen. Als je betaling gelukt is dan ontvang je een mail met de bestelbevestiging.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via IDEAL of Bancontact. Je kunt ook pinnen of contant betalen bij onze stand (vóór aanvang bij een thuiswedstrijd).
Waarom moet ik kosten betalen als ik via IDEAL of Bancontact wil betalen?
Dit zijn de transactiekosten die wij moeten betalen aan Mollie als je betaald via IDEAL of Bancontact.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer?
Klik op “wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan direct een mail met de instructies om je wachtwoord te veranderen. Heb je geen mail ontvangen? Check je ongewenste mail.
Ik heb iets besteld maar krijg geen e-mail?
Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst of die niet in je “ongewenste” inbox staat. Mocht je helemaal geen mail ontvangen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Doen jullie een bestelling ook verzenden?
Bestellingen kunnen alleen opgehaald worden vóór aanvang van een thuiswedstrijd bij onze stand of op een andere dag op afspraak. In principe doen wij niet verzenden.